Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ 1950-1960


1950-1960

1950

  • Έλα στο θείο
  • Θύελλα στο φάρο ή Το σφάλμα μιας μητέρας
  • Λυπηθείτε το παιδί μου ή Αμάρτησα για το παιδί μου
  • Ο μεθύστακας
  • Οι απάχηδες των Αθηνών
  • Τα αρραβωνιάσματα

1951

  • Γκόλφω
  • Εκείνες που δεν πρέπει ν` αγαπούν
  • Η λύκαινα
  • Κατέστρεψα μια νύχτα τη ζωή μου
  • Ματωμένα Χριστούγεννα
  • Μια νύχτα στον παράδεισο
  • Να παιδί να μάλαμα
  • Νεκρή πολιτεία
  • Πικρό ψωμί
  • Προ παντός ψυχραιμία ή Ο Μίμης και ο Φίκης
  • Τα τέσσερα σκαλοπάτια
  • Το παιδί μου πρέπει να ζήσει
  • Το τάμα της Αννούλας

1952

  • Άγγελος με χειροπέδες
  • Βαφτιστικός
  • Δυο κωθώνια στο ναυτικό
  • Ένα βότσαλο στη λίμνη
  • Έτσι έσβησε η ζωή μου
  • Η Αγνή του λιμανιού
  • Η μαύρη γη
  • Ο άλλος
  • Ο γρουσούζης
  • Ο πύργος των ιπποτών
  • Ο φαταούλας
  • Ορκίστηκα εκδίκηση
  • Το κορίτσι της ταβέρνας
  • Το στραβόξυλο

1953

  • Εύα
  • Από εξ μείναμε δυο
  • Η ωραία του πέραν
  • Μητέρα στο βούρκο
  • Μπροστά στο Θεό
  • Ο καπετάν Σοροκάδας
  • Ο Κοκοβιός πρωτευουσιάνος
  • Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται
  • Οι μεγάλοι δρόμοι
  • Οι ουρανοί είναι δικοί μας ή Το σπουργίτι
  • Όνειρα κοριτσιών
  • Πρέπει να τα παντρέψουμε ή Σαν τα πουλάκια
  • Ρωμαίικη καρδιά
  • Σάντα Τσικίτα
  • Το κλειδί της ευτυχίας
  • Το σωφεράκι
  • Το τραγούδι του πόνου

1954

  • Άγνωστος
  • Ανοιχτή θάλασσα
  • Γκολ στον έρωτα
  • Δεσποινίς ετών 39
  • Η ωραία των Αθηνών
  • Θανασάκης ο πολιτευόμενος
  • Κυριακάτικο ξύπνημα
  • Νυχτερινή περιπέτεια
  • Νύχτες της Αθήνας ή Καθυστερημένος στον έρωτα
  • Ο άνεμος του μίσους
  • Ο Γολγοθάς μιας ορφανής
  • Ο δρόμος με τις ακακίες
  • Οι παπατζήδες
  • Ούτε γάτα ούτε ζημιά
  • Το κορίτσι της γειτονιάς
  • Το ξυπόλυτο τάγμα
  • Το ποντικάκι
  • Το σταυροδρόμι του πεπρωμένου
  • Τρεις δραπέται του φρενοκομείον
  • Χαρούμενο ξεκίνημα

1955

  • Γλέντι λεφτά και αγάπη
  • Η Κάλπικη λίρα|Κάλπικη λίρα
  • Καταδικασμένη κι απ' το παιδί της
  • Κατρακύλισμα ή Κυλισμένοι στο βούρκο
  • Κόκκινα τριαντάφυλλα
  • Λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο
  • Μαγική πόλη ή Μαγική πόλη|Μαγική πόλις
  • Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας (II)
  • Πιάσαμε την καλή
  • Στέλλα (ταινία)|Στέλλα
  • Τα τρία μωρά
  • Τζο ο τρομερός
  • Το οργανάκι
  • Το φιντανάκι

1956

  • Άσσοι του γηπέδου ή Κυριακάτικοι ήρωες
  • Για δυο ρόγες σταφύλι
  • Γραφείο συνοικεσίων
  • Δολάρια και όνειρα
  • Η άγνωστος
  • Η αρπαγή της Περσεφόνης
  • Η Δούκισσα της Πλακεντίας
  • Η θυσία της μάνας
  • Η καφετζού
  • Κυνηγώντας τον έρωτα
  • Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας (ΙΙΙ)
  • Ο Δράκος (ταινία)|Ο Δράκος
  • Ο ζηλιαρόγατος
  • Ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο
  • Πρωτευουσιάνικες περιπέτειες
  • Το κορίτσι με τα μαύρα
  • Το κορίτσι με τα παραμύθια ή Το κορίτσι με τα παραμύθια|Το φτωχοκόριτσο
  • Τρακαδόροι της Αθήνας
  • Τρία κωθώνια του Συντάγματος ή Κωθώνια του Συντάγματος
  • Τσιγγάνικο αίμα
  • Φτώχεια έρως και κομπίνα ή Έρως φτώχεια και κομπίνα

1957

  • Αγιούπα
  • Αλλού το όνειρο κι αλλού το θαύμα
  • Δελησταύρου και υιός
  • Έχει θείο το κορίτσι
  • Η θεία απ΄ το Σικάγο
  • Η μοίρα γράφει την ιστορία
  • Θέμα τιμής
  • Κατά λάθος μπαμπάς
  • Λατέρνα φτώχεια και γαρύφαλλο
  • Μανούλα θέλω να ζήσεις
  • Μαρία Πενταγιώτισσα
  • Μεγαλοκαρχαρίας ή Κατά λάθος διάσημος
  • Μπάρμπα Γιάννης ο κανατάς
  • Ξαναγύρισε αγάπη μου
  • Ο γυναίκας
  • Ο θείος της Βιολέτας
  • Ο Φανούρης και το σόι του
  • Όπου φτώχεια και φιλότιμο
  • Ραντεβού με τον έρωτα
  • Συγχώρεσέ με παιδί μου
  • Τα μαναβάκια
  • Τα τρία παιδιά Βολιώτικα
  • Τζιπ περίπτερο κι αγάπη
  • Της νύχτας τα καμώματα
  • Της τύχης τα γραμμένα
  • Το αμαξάκι
  • Το όνειρο του παλιατζή
  • Το παιδί του δρόμου ή Από μάνα ορφανή
  • Τρεις ντετέκτιβς
  • Τσαρούχι πιστόλι παπιγιόν

1958

  • Αδέκαροι ερωτευμένοι
  • Απαγορευμένη αγάπη
  • Γαλήνη
  • Διακοπές στην Αίγινα
  • Δύο αγάπες, δύο κόσμοι
  • Ένας ήρωας με παντούφλες
  • Έρωτας στους αμμόλοφους
  • Η βία ή Αυτοί που ξέχασαν το θάνατο
  • Η ζωή μου αρχίζει με σένα
  • Η κυρά μας η μαμή
  • Η λίμνη των πόθων
  • Η φτώχεια θέλει καλοπέραση
  • Κάθε εμπόδιο για καλό
  • Κέφι γλέντι και φιγούρα
  • Μακριά από τον κόσμο ή Γιατί έφυγες μακριά από τη ζωή;
  • Μέλπω
  • Μηδέν πέντε
  • Μια ζωή την έχουμε
  • Μια Ιταλίδα στην Ελλάδα
  • Μια λατέρνα μια ζωή
  • Μόνο για μια νύχτα
  • Ο άνθρωπος του τρένου
  • Ο κόμης Χατζηχρήστος
  • Ο λεφτάς
  • Ο Μιμίκος και η Μαίρη
  • Ο μισογύνης
  • Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
  • Οι καβγατζήδες
  • Οι παράνομοι
  • Οιδίπους τύραννος
  • Όλα για το παιδί της ή Είμαι παιδί σου μανούλα
  • Τέσσερις νύφες κι ένας γαμπρός
  • Το εισπρακτοράκι
  • Το κορίτσι της αμαρτίας
  • Το μυστικό της κατηγορουμένης
  • Το μυστικό του πατέρα
  • Το τελευταίο ψέμα
  • Το τρελοκόριτσο
  • Χαρούμενοι αλήτες

1959

  • Αμαρυλλίς, το κορίτσι της αγάπης
  • Ανθισμένη αμυγδαλιά (ταινία)|Ανθισμένη αμυγδαλιά
  • Άντρα θέλω με πυγμή
  • Αστέρω
  • Γαμήλιες περιπέτειες
  • Για την αγάπη της βοσκοπούλας
  • Συννεφιασμένη Κυριακή ή Για το ψωμί και τον έρωτα
  • Διακοπές στην Κολοπετινίτσα
  • Δουλειές με φούντες
  • Δράκουλας και Σια
  • Έγκλημα στο Κολωνάκι
  • Ένα νερό κυρα Βαγγελιώ
  • Ένας βλάκας και μισός
  • Ένας Έλληνας στο Παρίσι
  • Επιστροφή από το μέτωπο
  • Έρωτας με δόσεις
  • Ερωτικά σκάνδαλα
  • Ερωτικές ιστορίες
  • Ζάλογγο το κάστρο της λευτεριάς
  • Η ζαβολιάρα ή Θολά νερά
  • Η Λίζα το 'σκασε
  • Η Λιλή και ο Μουρντάρης
  • Η λίμνη των στεναγμών
  • Η μουσίτσα
  • Ήρωες της γκάφας
  • Καραγκιόζης, ο αδικημένος της ζωής
  • Κρυστάλω
  • Λαός και Κολωνάκι
  • Λύγκος ο λεβέντης ή Λύγκος ο λεβέντης ο αρχιληστής
  • Ματωμένο ηλιοβασίλεμα
  • Μια ξένη πέρασε
  • Μπουμπουλίνα (ταινία)|Μπουμπουλίνα
  • Να ζήσουν τα φτωχόπαιδα
  • Να πεθερός να μάλαμα
  • Ναυάγια της ζωής
  • Νταντά με το ζόρι
  • Ο Αλή πασάς και η κυρα Φροσύνη
  • Ο Γιάννος και η Παγώνα
  • Ο Ηλίας του 16ου
  • Ο θείος από τον Καναδά
  • Ο θησαυρός του μακαρίτη
  • Ο Θύμιος τα` κανε θάλασσα
  • Ο καραγκιόζης
  • Ο μαγκούφης
  • Ο πειρασμός
  • Οι κληρονόμοι του Καραμπουμπούνα
  • Όσο υπάρχουν γυναίκες
  • Όταν το μίσος κυβερνά
  • Περιπλανώμενοι Ιουδαίοι ή Οι δοσατζήδες
  • Πως περνούν οι παντρεμένοι
  • Σαν θέλει η νύφη και ο γαμπρός
  • Σαρακατσάνισσα
  • Στουρνάρα 288 ή Στουρνάρα 288|Φτώχεια και αριστοκρατία
  • Ταξίδι με τον έρωτα
  • Το αγοροκόριτσο
  • Το νησί των γενναίων
  • Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο
  • Το παραστράτημα μιας αθώας
  • Τρεις μάγκες στο παρθεναγωγείο
  • Ψιτ κορίτσια

1960-1970

1960

  • Αγαπούλα μου
  • Αγνές ψυχές
  • Αλλού τα κακαρίσματα
  • Αμαρτωλά νιάτα
  • Αν ήξερες παιδί μου
  • Αντίο ζωή
  • Άντρας είμαι και το κέφι μου θα κάνω
  • Για 'σένα την αγάπη μου
  • Για την αγάπη μιας ορφανής
  • Δυο χιλιάδες ναύτες και ένα κορίτσι
  • Έγκλημα στα παρασκήνια
  • Είμαι αθώος
  • Ένα κορίτσι σε περιμένει
  • Ένας Δον Ζουάν για κλάμματα
  • Ερόικα
  • Ερωτικά παιχνίδια
  • Η αυγή του θριάμβου
  • Η Κρητικοπούλα και ο ελευθερωτής
  • Η κυρία δήμαρχος
  • Η Νάνσυ την ψώνισε
  • Η φτωχούλα και το βασιλόπουλο
  • Η Χιονάτη και τα 7 γεροντοπαλλήκαρα
  • Ηδονή και πάθος ή Ο άνθρωπος μου ή Αγάπη και πάθος
  • Θυσιάστηκα για το παιδί μου
  • Καλημέρα Αθήνα
  • Κασσιανή υμνωδός
  • Κρουαζιέρα στη Ρόδο
  • Λύτρωσέ με αγάπη μου
  • Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες
  • Μαλάμω ή Μου πήραν την αγάπη μου
  • Μανταλένα
  • Μετά την Αμαρτία
  • Μια του κλέφτη ή Ειδύλλια στην Αιδηψό
  • Νύχτες στο Μιραμάρε
  • Ο δολοφόνος αγαπούσε πολύ
  • Ο θρίαμβος ή Όταν η μοίρα κυβερνά
  • Ο Θύμιος τα` χει 400
  • Ο Κλέαρχος η Μαρίνα και ο κοντός
  • Μήτρος και Μητρούσης στην Αθήνα
  • Ο ξένος της νύχτας ή Θεοί και δαίμονες
  • Οι εννιακόσιοι της Μαρίνας
  • Οικογένεια Παπαδόπουλου ή Βοήθεια με παντρεύουνε
  • Πλούσιοι χωρίς λεφτά
  • Πόθοι στα στάχυα
  • Ποτέ την Κυριακή
  • Ραντεβού στη Βενετία
  • Ραντεβού στην Κέρκυρα
  • Στην Κύπρο άρχισε η αγάπη μας
  • Στην πόρτα της κολάσεως ή Ο κομήτης του Χάλεϋ
  • Στρατιώτες δίχως στολή
  • Τα κίτρινα γάντια
  • Τα ντερβισόπαιδα
  • Της μιας δραχμής τα γιασεμιά
  • Το αγόρι που αγαπώ
  • Το αγρίμι
  • Το γυμνό μοντέλο
  • Το κλωτσοσκούφι
  • Το κορίτσι του δρόμου
  • Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος
  • Το ματωμένο πέπλο
  • Το μεγάλο κόλπο(ταινία)|Το μεγάλο κόλπο ή Το μεγάλο κόλπο(ταινία)|Η έκτη μέρα
  • Το μυστικό του κόκκινου μανδύα ή Κόκκινος μανδύας
  • Το νησί της αγάπης
  • Το ποτάμι
  • Το ραντεβού της Κυριακής
  • Το χαμίνι ή Ένας άνδρας με φιλότιμο
  • Τρεις κούκλες κι εγώ
  • Τσακιτζής ή Τσακιτζής ο προστάτης των φτωχών
  • Τυφλός άγγελος
  • Χίλιες παρά μια νύχτες
  • Χριστίνα (ταινία)|Χριστίνα

1961

  • Αγάπη και θύελλα
  • Αλίμονο στους νέους
  • Αντιγόνη (ταινία)|Αντιγόνη
  • Διαβόλου κάλτσα
  • Δουλέψτε να φάτε ή Χαραμοφάηδες
  • Ενώ σφύριζε το τραίνο
  • Έξω οι κλέφτες
  • Επικίνδυνη αποστολή
  • Ζητείται ψεύτης
  • Η Αλίκη στο ναυτικό
  • Η απολύτρωσις
  • Η κατάρα της μάνας ή Συννέφιασε ο Παρνασσός ή υπόσχεση
  • Η Λίζα και η άλλη
  • Ήρθες αργά ή Η Κυρία με τις καμέλιες
  • Ο Κατήφορος|Κατήφορος
  • Καπετάνιος για κλάματα
  • Κορίτσια της Αθήνας
  • Λάθος στον έρωτα
  • Μάνα μου παραστράτησα
  • Μάνα μου τον αγάπησα
  • Μας κλέψανε τη Γκόλφω
  • Ματωμένα στέφανα
  • Μην κλάψεις για μένα
  • Ο άρχοντας του κάμπου
  • Ο ατσίδας
  • Ο Γολγοθάς μιας αθώας
  • Ο θάνατος θα ξανάρθει
  • Ο καλός μας άγγελος
  • Ο παλληκαράς
  • Ο σκληρός άνδρας
  • Ποια είναι η Μαργαρίτα
  • Ποιος θα κρίνει την κοινωνία
  • Σαπφώ η Λεσβία
  • Σαράντα παλληκάρια
  • Στέγνωσαν τα δάκρυά μας
  • Στο κατώφλι της αμαρτίας
  • Συνοικία το όνειρο
  • Τα νιάτα θέλουν έρωτα
  • Το δράμα μιας αμαρτωλής
  • Το έξυπνο πουλί
  • Το παιδί της πιάτσας
  • Το παιδί του δρόμου
  • Το παιδί του μεθύστακα
  • Το σπίτι της ηδονής ή Ο αλήτης του λιμανιού
  • Φλογέρα και αίμα
  • Φτωχαδάκια και λεφτάδες ή Μοντέρνοι αριστοκράτες
  • Χαμένα όνειρα
  • Χωρίς μητέρα ή Τέσσερα αδέλφια

1962

  • Αγάπη γραμμένη με αίμα
  • Άγγελοι του πεζοδρομίου
  • Αγνή κι ατιμασμένη
  • Αστροναύτες ή Αστροναύτες για δέσιμο
  • Βασιλιάς της γκάφας
  • Γαμπρός για κλάματα
  • Δέκα μέρες στο Παρίσι
  • Δεν γνώρισα μητέρα ή Χωρίς μητέρα
  • Δουλειές του ποδαριού
  • Δυο μάνες στο σταυρό του πόνου
  • Έγκλημα στην Ομόνοια
  • Εξομολόγησις μιας μητέρας
  • Έξυπνοι και κορόιδα
  • Εσκότωσα για το παιδί μου ή Σκότωσα για το παιδί μου
  • Εταιρία θαυμάτων
  • Ευτυχώς... τρελλάθηκα!
  • Ζήτω η τρέλλα
  • Η εκδίκηση του καβαλάρη ή Ο καβαλάρης
  • Η Ελληνίδα και ο έρωτας
  • Η κυρία του κυρίου
  • Η μεγάλη θυσία
  • Η Νύφη το `σκασε ή Με παίρνετε μαζί σας παρακαλώ;
  • Η υπέροχη οπτασία
  • Η χοντρή και ο Ζαχαρίας
  • Η ώρα της Ρούμελης ή Σαν πας Μαλάμω για νερό
  • Ηλέκτρα (ταινία)|Ηλέκτρα
  • Κατηγορούμενος ο Έρως
  • Κλάψε φτωχή μου καρδιά
  • Κορόιδο γαμπρέ
  • Μάνα κανε κουράγιο
  • Μερικοί το προτιμούν κρύο
  • Μη βαράτε όλοι μαζί ή Οι αετονύχηδες
  • Μην είδατε τον Παναή ή Καταζητείται ο Βέγγος
  • Μην ερωτεύεσαι το Σάββατο
  • Μιχαλιός του 14ου συντάγματος
  • Νόμος 4000 (ταινία)|Νόμος 4000
  • Ο άντρας της γυναίκας μου
  • Ο γαμπρός μου ο δικηγόρος
  • Ο Γεροδήμος ή Καταραμένη γενιά
  • Ο Δήμος απ`τα Τρίκαλα
  • Ο διάβολος και η ουρά του
  • Ο Θόδωρος και το δίκαννο
  • Ο λουστράκος
  • Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης
  • Ο ταξιτζής ή Ο Χατζηχρήστος ταξιτζής
  • Ο χρυσός και ο τενεκές
  • Οι άσσοι της τράκας
  • Οι γαμπροί της Ευτυχίας
  • Οι γυναίκες θέλουν ξύλο ή Οι γυναικοκατακτητές
  • Οι επικίνδυνοι
  • Οι κατατρεγμένοι
  • Οι τρεις σωματοφύλακες
  • Οι υπερήφανοι
  • Οργή
  • Ορφανή σε ξένα χέρια
  • Όταν λείπει η γάτα
  • Όταν ξυπνά το παρελθόν
  • Ουρανός (ταινία)|Ουρανός
  • Πονεμένη μητέρα
  • Ποτέ δεν σε ξέχασα
  • Πρέπει να ζήσης τίμια ή Πρέπει να ζήσεις τίμια
  • Προδομένη αγάπη
  • Τα κωθώνια του θρανίου
  • Τα σκαλοπάτια της ζωής
  • Τα χέρια
  • Τα Χριστούγεννα του αλήτη
  • Ταξίδι
  • Τέρμα τα δίφραγκα
  • Το καλοκαίρι της οργής
  • Το καρπουζάκι
  • Το κορίτσι του λόχου ή Το κορίτσι του συντάγματος
  • Το πιθάρι
  • Το ταξίδι
  • Του Κουτρούλη ο γάμος
  • Φτωχοί κομπιναδόροι
  • Ψηλά τα χέρια Χίτλερ!

1963

  • Siralardaki heyecanlar
  • Αλίκη αγάπη μου
  • Αγάπησα και πόνεσα
  • Αθώα η ένοχη
  • Αμαρτίες γονέων
  • Αμαρτωλά χέρια
  • Αμόκ
  • Ανάμεσα σε δυο αγάπες
  • Ανήσυχα νιάτα ή Η κυρα Λένη και τα παιδιά της
  • Αστέρια στο βούρκο
  • Αυτό το κάτι άλλο
  • Για λίγη στοργή
  • Για την αγάπη του παιδιού μου ή Για την αγάπη μας
  • Διεστραμμένοι ή Η μεγάλη Χίμαιρα
  • Είναι σκληρός ο χωρισμός
  • Εμείς τα μπατιράκια
  • Ένα κορίτσι για δυο
  • Ένας βλάκας με πατέντα
  • Ένας ντελικανής
  • Επτά ημέρες ψέματα
  • Ευτυχώς χωρίς δουλειά ή Οι ανειδίκευτοι
  • Ζητείται τίμιος
  • Η καρδιά της μάνας
  • Η μικρή ζητιάνα
  • Η ψεύτρα
  • Θεέ μου δωσ` μου το φως μου
  • Ίλιγγος (ταινία)|Ίλιγγος
  • Καρδιές στην καταιγίδα
  • Κάτι να καίει
  • Κουράστηκα να σ΄αποκτήσω
  • Λενιώ η βοσκοπούλα ή Ματωμένα όνειρα
  • Λίγο πριν ξημερώσει
  • Μάνα γιατί με γέννησες ή Έτσι ήταν η ζωή μου
  • Μας κρύβουν τον ήλιο ή Τ` αγρίμια
  • Μερικοί το προτιμούν κρύο
  • Μεσάνυχτα στη βίλα Νέλλη
  • Μικρές Αφροδίτες ή Το σημάδι της Αφροδίτης
  • Μικροί και μεγάλοι εν δράσει
  • Ο Αδελφός Άννα|Ο αδελφός Άννα
  • Ο αδελφός μου ο τροχονόμος
  • Ο ανιψιός μου ο Μανώλης
  • Ο άσωτος
  • Ο διαιτητής
  • Ο δρόμος με τα κόκκινα φώτα
  • Ο Θύμιος στην χώρα του στριπτήζ ή Θύμιος στην χώρα του γέλιου
  • Ο Ιππόλυτος και το βιολί του
  • Ο Καζανόβας
  • Ο καθώς πρέπει
  • Ο κύριος πτέραρχος
  • Ο μπαμπάς μου κι Εγώ
  • Ο ταυρομάχος προχωρεί
  • Ο τρελλάρας
  • Ο τρίτος δρόμος
  • Ο φίλος μου ο Λευτεράκης
  • Οι κατεργάρηδες
  • Οι σκανδαλιάρηδες
  • Οι τουρίστες
  • Όλα και τη ζωή μου ακόμα
  • Όσα κρύβει η νύχτα ή Όσα κρύβει η νύχτα|Άγρια νύχτα
  • Πετώντας με τον άνεμο
  • Πληγωμένες καρδιές
  • Πολιορκία
  • Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης
  • Σκάνδαλα στο νησί του έρωτα ή Το λαβράκι
  • Συντρίμμια της ζωής
  • Τα κόκκινα φανάρια
  • Τα παιδιά της Μανταλένας
  • Τα παλληκαράκια της παντρειάς
  • Τα παλιόπαιδα
  • Της κακομοίρας ή Της κακομοίρας|Ο μπακαλόγατος
  • Το γέλιο βγήκε απ` τον παράδεισο
  • Το κάθαρμα
  • Το μεγάλο αμάρτημα
  • Το μεγάλο μυστικό
  • Το μεροκάματο του πόνου
  • Το πρώτο χτυποκάρδι
  • Το τεμπελόσκυλο
  • Το τυχερό παντελόνι
  • Τον βρήκανε τον Παναή
  • Τρελλοί πολυτελείας
  • Τρίτη και 13
  • Τύφλα να` χει ο Μάρλον Μπράντο
  • Χτυποκάρδια στο θρανίο ή Χτυποκάρδια στα θρανία
  • Χωρίς ταυτότητα
  • Ψευτοθόδωρος

1964

  • Αδικημένη
  • Άλλος για το εκατομμύριο
  • Αλύγιστη στη ζωή
  • Αμφιβολίες
  • Αν έχεις τύχη
  • Άπονη ζωή
  • Αυτοί που ξέχασαν το Θεό
  • Γάμος αλά Ελληνικά
  • Δεσποινίς διευθυντής
  • Διαζύγιο αλά Ελληνικά
  • Δίψα για ζωή
  • Δρόμος χωρίς σύνορα
  • Εγωισμός (ταινία)|Εγωισμός
  • Είμαι μια δυστυχισμένη
  • Είναι μεγάλος ο καημός
  • Έκλαψα πικρά για σένα
  • Έκλεψα τη γυναίκα μου
  • Ένα παιδί χωρίς όνομα
  • Ένας ζόρικος δεκανέας
  • Ένας μεγάλος έρωτας
  • Ενωμένοι στη ζωή και στο θάνατο
  • Έξω φτώχεια και καλή καρδιά
  • Εξωτικές βιταμίνες ή Ερωτικές βιταμίνες
  • Ευχή και κατάρα
  • Ζορμπάς ο Έλληνας
  • Ζωή γεμάτη πόνο
  • Η αστεφάνωτη
  • Η βίλα των οργίων
  • Η δική σου μοίρα με σέρνει ή Η κρουαζιέρα
  • Η Κύπρος στις φλόγες
  • Η μοδιστρούλα
  • Η Σωφερίνα|Η σωφερίνα
  • Η χαρτοπαίχτρα (ταινία)|Η χαρτοπαίχτρα
  • Ήταν όλοι τους κορόιδα
  • Θα σε κάνω βασίλισσα
  • Κάθε καημός και δάκρυ
  • Κάθε λιμάνι και καημός
  • Κατατρεγμένοι της μοίρας
  • Κόσμος και κοσμάκης
  • Λόλα ή Λόλα της Τρούμπας
  • Μας ενώνει ο πόνος
  • Με λύγισε η φτώχεια
  • Μια βδομάδα στον παράδεισο
  • Μονεμβασία ή Μονεμβασία|Η ζωή μου σου ανήκει
  • Νειάτα στο πεζοδρόμιο ή Νιάτα στο πεζοδρόμιο
  • Ο ανήφορος
  • Ο Αριστείδης και τα κορίτσια του ή Μοντέρνοι γαμπροί
  • Ο Γιάννης τακανε θάλασσα
  • Ο γυρισμός της μάνας
  • Ο εαυτούλης μου
  • Ο εμίρης και ο κακομοίρης
  • Ο ζητιάνος μιας αγάπης ή Ο ζητιάνος της αγάπης
  • Ο θαλασσόλυκος
  • Ο καταφερτζής
  • Ο κράχτης
  • Ο λαγοπόδαρος
  • Ο νόθος
  • Ο παράς κι ο φουκαράς
  • Ο πολύτεκνος
  • Ο τελευταίος πειρασμός
  • Οι αστεφάνωτοι
  • Οι κληρονόμοι
  • Οι προικοθήρες
  • Οι φτωχοδιάβολοι
  • Ορφανή στους πέντε δρόμους
  • Όταν η μοίρα προστάζει
  • Ό,τι θέλει ο λαός
  • Παιδί μου δεν αμάρτησα
  • Προδοσία (ταινία 1964)|Προδοσία
  • Σε ποιον να πω τον πόνο μου
  • Στη θύελλα του πάθους
  • Στη σκιά μιας άλλης ή Η πρώτη αγάπη
  • Συγχώρεσέ με αγάπη μου
  • Σχολή για σωφερίνες ή Το σαραβαλάκι ή Ο Βέγγος σωφεράντζα
  • Τα 201 καναρίνια
  • Τα δάκρυά μου είναι καυτά
  • Τα δίδυμα
  • Τετράγωνο(ταινία)|Τετράγωνο
  • Τηλεφωνήσατε στο 100
  • Το δόλωμα
  • Το κορίτσι της Κυριακής
  • Το κορίτσι του πόνου
  • Τρία κορίτσια από την Αμέρικα
  • Φεύγω με πίκρα στα ξένα ή Ο ξενιτεμένος
  • Χωρίς γονείς και αδέλφια

1965

  • Άγγελοι χωρίς φτερά
  • Απόκληροι της κοινωνίας
  • Αφήστε με να ζήσω
  • Βρώμικη πόλις
  • Γιατί μ' εγκατάλειψες
  • Γλυκειά γλυκειά μου αγάπη
  • Δεν μπορούν να μας χωρίσουν
  • Διψασμένη γι' αγάπη
  • Δύσκολοι δρόμοι ή Αγωνία για ζωή
  • Εγκατάλειψη
  • Είναι βαρύς ο πόνος μου ή Το ατύχημα
  • Είναι ένας τρελλός τρελλός τρελλός Βέγγος
  • Ένα έξυπνο έξυπνο μούτρο ή Ο ακτύπητος
  • Ενώνει ο πόνος δυο καρδιές ή Μόνο για 'σένα
  • Η γέφυρα των παρανόμων
  • Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα
  • Η έξοδος του Μεσολογγίου
  • Η Εύα δεν αμάρτησε
  • Η ζωή μου ανήκει σε σένα
  • Η μοίρα του αθώου
  • Η φωνή μιας αθώας
  • Θα ζήσω για σένα
  • Θύελλα σε παιδική καρδιά
  • Ιστορία μιας ζωής
  • Καημοί στη φτωχογειτονιά
  • Και οι 14 ήταν υπέροχοι
  • Κάλλιο πέντε και στο χέρι
  • Κάνε με πρωθυπουργό
  • Καρδιά μου πάψε να πονάς
  • Καταιγίδα (ταινία)|Καταιγίδα
  • Κατάρα με δέρνει βαρειά
  • Κλαίω και σ' αναζητώ
  • Κορίτσια για φίλημα
  • Λολίτες της Αθήνας
  • Με ιδρώτα και δάκρυα
  • Με πόνο και με δάκρυ
  • Με πότισες φαρμάκι
  • Μερικές το προτιμούν χακί
  • Μια γυναίκα χωρίς ντροπή
  • Μια τρελλή τρελλή οικογένεια
  • Μοντέρνα Σταχτοπούτα
  • Μπετόβεν και μπουζούκι
  • Ο άχρηστος της κοινωνίας ή Μοιραίοι δρόμοι
  • Ο κλέφτης
  • Ο μεγάλος όρκος
  • Ο μετανάστης
  • Ο νικητής
  • Ο όρκος του νεκρού αδελφού
  • Ο ουρανοκατέβατος
  • Οι αδίστακτοι
  • Οι εχθροί
  • Οι καταφρονεμένοι
  • Οι νέοι θέλουν να ζήσουν
  • Όταν σημάνουν οι καμπάνες
  • Ου κλέψεις
  • Όχι κύριε Τζόνσον
  • Παίξε μπουζούκι μου γλυκό
  • Πάρε το δάκρυ μου
  • Περάστε την πρώτη του μηνός
  • Περιπέτειες με τους Φόρμινξ
  • Περιφρόνα με γλυκιά μου
  • Πικρή ζωή
  • Πράκτορες 005 εναντίον Χρυσοπόδαρου
  • Ραντεβού στον αέρα
  • Ρημαγμένο σπίτι
  • Τα δίκτυα της ντροπής
  • Τέντυ μπόι αγάπη μου|Τέντυ μπόυ αγάπη μου
  • Τζένη Τζένη
  • Το βλακόμουτρο ή Τρία υπέροχα βλακόμουτρα
  • Το θαύμα της Μεγαλόχαρης
  • Το λάθος
  • Το Μπλόκο|Το μπλόκο
  • Το πρόσωπο της ημέρας
  • Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη
  • Το ρομάντζο μιας καμαριέρας
  • Το τελευταίο δάκρυ
  • Το φτωχόπαιδο
  • Το φυλαχτό της μάνας
  • Το χώμα βάφτηκε κόκκινο
  • Του χωρισμού ο πόνος ή Το παρελθόν
  • Τρεις καρδιές ένας χτύπος
  • Τσακισμένη απ` την ορφάνια
  • Υιέ μου υιέ μου
  • Υπάρχει και φιλότιμο
  • Φτωχό μου σπουργίτι
  • Φτωχός αλλά τίμιος
  • Φτωχός εκατομμυριούχος ή Ένας απένταρος εκατομμυριούχος
  • Φωνάζει ο κλέφτης

1966

  • Αγάπη που δεν σβήνει ο χρόνος
  • Αδικία
  • Αιχμάλωτοι του πεπρωμένου
  • Άνθρωπος για όλες τις δουλειές
  • Αχ! Και να 'μουν άντρας
  • Γαβριέλα η αμαρτωλή της Αθήνας ή Μια γυναίκα μια νύχτα
  • Γεύση από έρωτα
  • Δάκρυα για την Ηλέκτρα
  • Δάφνις και Χλόη ’66
  • Δεν είμαι ατιμασμένη
  • Δεν πουλάω την καρδιά μου
  • Διπλοπενιές
  • Δοσατζού (Επιχείρησις γαμπρός)
  • Δρόμοι και πορτοκάλια
  • Εισπράκτωρ 007
  • Εκδρομή (ταινία)|Εκδρομή
  • Εμείς οι αμαρτωλοί ή Έρωτες του καλοκαιριού
  • Ένα καράβι Παπαδόπουλοι
  • Επιχείρησις Δούρειος Ίππος
  • Επιχείρησις όρμα χοντρέ ή Όρμα χοντρέ
  • Έρωτας στην καυτή άμμο
  • Έχω δικαίωμα να σ` αγαπώ
  • Η αδελφή μου θέλει ξύλο
  • Η αρτίστα
  • Η αχάριστη
  • Η βουλευτίνα
  • Η γυναίκα μου τρελλάθηκε
  • Η έβδομη μέρα της δημιουργίας
  • Η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης ή Η Κλεοπάτρα εν δράσει
  • Η κόρη μου η σοσιαλίστρια
  • Η παραστρατημένη
  • Ησαΐα χόρευε
  • Θέλω να ζήσω στον ήλιο
  • Κανε τον πόνο μου χαρά
  • Κάποια μάνα αναστενάζει
  • Κατηγορώ την κοινωνία
  • Κατηγορώ τους ανθρώπους
  • Κλεμμένη αγάπη
  • Κοινωνία ώρα μηδέν
  • Κούνια που σε κούναγε
  • Λεωφόρος του θανάτου
  • Μαζί σου για πάντα
  • Με τη λάμψη στα μάτια
  • Μεγάλη μου αγάπη
  • Μέχρι το πλοίο
  • Μην αδικήσεις ορφανή
  • Μια γυναίκα κατηγορείται
  • Να ζει κανείς ή να μη ζει;
  • Ντάμα σπαθί
  • Ξεχασμένοι ήρωες
  • Ξυπόλητος πρίγκηψ
  • Ο αδελφός μου ο λόρδος ή Ο αδελφός μου ο τρελλάρας
  • Ο άνθρωπος που γύρισε από τον πόνο
  • Ο βιασμός μιας παρθένας ή Παραστρατημένη παρθένα
  • Ο γυρισμός του στρατιώτη
  • Ο εξυπνάκιας
  • Ο ζεστός μήνας Αύγουστος
  • Ο θάνατος του Αλέξανδρου
  • Ο καμπούρης
  • Ο κατατρεγμένος
  • Ο κατήφορος μιας ορφανής
  • Ο Μελέτης στην άμεσο δράση
  • Ο μπαμπάς μου ο τέντυ μπόυς
  • Ο παπατρέχας
  • Ο παρθένος
  • Ο τετραπέρατος
  • Ο φόβος
  • Ο Ψαρόγιαννος
  • Οι ασυνείδητοι
  • Οι εκδικηταί ή Οι εκδικητές
  • Οι ένοχοι
  • Οι κολασμένοι
  • Οι κυρίες της αυλής
  • Οι στιγματισμένοι
  • Όλοι οι άνδρες είναι ίδιοι
  • Ό,τι λάμπει είναι χρυσός
  • Ούτε μιλάει ούτε λαλάει
  • Πέντε χιλιάδες ψέματα
  • Πλήγωσες την αγάπη μου
  • Προξενήτρα πράκτωρ 017
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Σκλάβοι της μοίρας
  • Στεφανία
  • Σύντομο διάλειμμα ή Σύντομο διάλειμμα|Παράξενος έρωτας
  • Τα αδέλφια μου ή Αδέλφια μου αλήτες πουλιά
  • Τα μυστικά της αμαρτωλής Αθήνας
  • Τζίμης ο τίγρης
  • Το κορίτσι με τα βουρκωμένα μάτια
  • Το μυστικό μιας μητέρας
  • Το σπίτι των ανέμων
  • Το συρτάκι της αμαρτίας
  • Τώρα που φεύγω από την ζωή
  • Φίφης ο ακτύπητος
  • Φουσκοθαλασσιές
  • Φως νερό τηλέφωνο οικόπεδα με δόσεις
  • Χαμένη ευτυχία

1967

  • Vortex ή Vortex|Το πρόσωπο της Μέδουσας
  • Αβραάμ εγέννησε Ισαάκ, Ισαάκ εγέννησε Ιακώβ, Ιακώβ εγέννησε...
  • Άγρια πάθη
  • Άδικη κατάρα
  • Αν μιλούσε το παρελθόν μου ή Όταν η καρδιά κυβερνά
  • Αν όλες οι γυναίκες
  • Ανάμεσα σε δυο γυναίκες
  • Αντίο για πάντα
  • Από λαχτάρα σε λαχτάρα
  • Από τα Ιεροσόλυμα με αγάπη
  • Αυτή η γη είναι δική μας
  • Αχ αυτή η γυναίκα μου
  • Βίβα Ρένα
  • Βοήθεια ο Βέγγος φανερός πράκτωρ 000
  • Γαμπρός απ' το Λονδίνο
  • Για την καρδιά της ωραίας Ελένης
  • Δάκρυα οργής
  • Δακρυσμένα μάτια
  • Δημήτρη μου Δημήτρη μου
  • Δρόσω η αρχοντοπούλα
  • Εις θάνατον
  • Εκείνος κι εκείνη
  • Ένας απένταρος λεφτάς
  • Ερασταί του μεσαίου τοίχου
  • Έρωτες στη Λέσβο ή Ο θάνατος έχασε το παιχνίδι
  • Ζητώντας την τύχη στα ξένα
  • Η γόησσα
  • Η κοινωνία μας αδίκησε
  • Η κόρη μου η ψεύτρα
  • Η κόρη της Πενταγιώτισσας
  • Η κοροϊδάρα
  • Η παιχνιδιάρα ή Η κολπατζού
  • Η χαρτορίχτρα
  • Η Ώρα της δικαιοσύνης
  • Ήθελε να γίνει βασιλιάς ή Ήθελε να γίνει βασιλιάς|Μείνε κοντά μου αγαπημένη
  • Καλώς ήλθε το δολάριο|Καλώς ήρθε το δολλάριο
  • Κάποτε κλαίνε και οι δυνατοί
  • Καρδιές που ξέρουν ν` αγαπούν
  • Κατάρα είναι ο χωρισμός
  • Κάτι κουρασμένα παλικάρια
  • Κοκοβιός και Σπάρος στα δίκτυα της αράχνης
  • Κολωνάκι διαγωγή μηδέν
  • Κοντσέρτο για πολυβόλα
  • Λάλατο Λαλάκη ή Τα Δολάρια της Ασπασίας
  • Μανωλάκης ο τέντι μπόυ
  • Ματωμένη γη
  • Μεθύστακας του λιμανιού
  • Μιας πεντάρας νιάτα
  • Μίνι φούστα και καράτε
  • Νόμος της ζωής
  • Νυμφίος ανύμφευτος
  • Νύχτα γάμου
  • Ο 13ος
  • Ο ανακατωσούρας
  • Ο αχόρταγος
  • Ο γαμπρός μου ο προικοθήρας ή Κάτω η προίκα
  • Ο γεροντοκόρος
  • Ο δραπέτης
  • Ο εμποράκος
  • Ο κόσμος τρελάθηκε
  • Ο Λαμπίρης εναντίον των παρανόμων
  • Ο μόδιστρος
  • Ο πουλημένος άνθρωπος
  • Ο προδότης
  • Ο Σακαφλιάς ή Στα Τρίκαλα στα δυο στενά
  • Ο σατράπης
  • Ο σπαγγοραμμένος
  • Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι
  • Ο χαζομπαμπάς
  • Οι θαλασσιές οι χάντρες
  • Οι σφαίρες δεν γυρίζουν πίσω
  • Όταν οι γυναίκες αγαπούν
  • Ουδείς αναμάρτητος
  • Πάρε κόσμε
  • Πατέρα κάτσε φρόνιμα
  • Πειραιάς ώρα 7:30
  • Πέντε γυναίκες για έναν άνδρα ή Πέντε γυναίκες κι ένας γαμπρός
  • Πράκτωρ Κίτσος καλεί Γαστούνη
  • Πυρετός στην άσφαλτο
  • Σ' έχω πάντα στην καρδιά μου
  • Σαπίλα και αριστοκρατία ή Η ντροπιασμένη ή Σαπίλα στο Κολωνάκι
  • Σήκω χόρεψε συρτάκι
  • Στο κατώφλι της μοίρας
  • Συντρίμμια τα όνειρα μας ή Εκείνη που έκανε τον πόνο μου αγάπη
  • Τα ψίχουλα του κόσμου
  • Τι κι αν γεννήθηκα φτωχός
  • Το κορίτσι της οργής
  • Το πιο λαμπρό αστέρι
  • Το πλοίο της χαράς
  • Του χωρισμού το τραίνο
  • Τρελός, παλαβός και Βέγγος ή Κουρδιστός Θανάσης ή Ένας υπέροχος τρελός Βέγγος
  • Τρούμπα ή Αμαρτωλές γυναίκες στην Τρούμπα
  • Χαϊδάρι ώρα 3:30 αποδράσατε
  • Χώμα και αίμα
  • Ψωμί για έναν δραπέτη

1968

  • Αγάπη και αίμα
  • Αθήνα η κλοπή της οδού Σταδίου ή Γυμνό για δόλωμα
  • Ανοιχτή επιστολή
  • Αντίζηλοι
  • Αποστολή θανάτου
  • Αργυρώ η προδομένη τσελιγκοπούλα
  • Ας με κρίνουν οι γυναίκες
  • Αυτή που δεν λύγισε
  • Αφροδίτη το κορίτσι που πόνεσε
  • Βαριά κατάρα ο διχασμός
  • Βυζαντινή ραψωδία
  • Για μια τρύπια δραχμή
  • Για ποιόν χτυπά η κουδούνα
  • Γοργόνες και μάγκες
  • Δεν έχω χρόνο να διαβώ
  • Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μορφή σου
  • Δόκτωρ Ζιβέγγος
  • Ελπίδες που ναυάγησαν
  • Έμπαινε Κίτσο
  • Ένας ιππότης για τη Βασούλα
  • Ένας ιππότης με τσαρούχια
  • Ένας κλέφτης με φιλότιμο
  • Επί εσχάτη προδοσία
  • Επιχείρησις Απόλλων (ταινία)|Επιχείρησις Απόλλων
  • Ζήσε για την αγάπη μας
  • Η αγάπη μας
  • Η αρχόντισσα και ο αλήτης
  • Η εκπομπή
  • Η επιστροφή της Μήδειας
  • Η ζηλιάρα
  • Η ζωή ενός ανθρώπου
  • Η θυρωρίνα
  • Η καρδιά ενός αλήτη
  • Η λεωφόρος του μίσους
  • Η λυγερή
  • Η ώρα της οργής
  • Θα κάνω πέτρα την καρδιά μου
  • Θα τα κάψω τα λεφτά μου
  • Θύελλα στο σπίτι των ανέμων
  • Και οι πέντε ήταν κολασμένες ή Οι τελευταίες διακοπές ή Τάφοι στην άμμο
  • Καπετάν Φάντης μπαστούνι
  • Καρδιά που λύγισε από τον πόνο
  • Καταραμένη αγάπη
  • Καταραμένη ώρα
  • Κατάσκοποι στο Σαρωνικό
  • Κατηγορουμένη απολογήσου
  • Κίτσος μίνι και σουβλάκι
  • Κορίτσια στον ήλιο
  • Μεγάλες αγάπες
  • Μείνε κοντά μου αγαπημένε
  • Μια Ιταλίδα απ' την Κυψέλη
  • Μια κυρία στα μπουζούκια
  • Μια μέρα ο πατέρας μου
  • Μπροστά στην αγχόνη
  • Ξεριζωμένη γενιά
  • Ο αλύγιστος
  • Ο γίγας της Κυψέλης
  • Ο Γοργοπόταμος
  • Ο Κίτσος και τα αδέλφια του
  • Ο Κούκλος
  • Ο μαχαραγιάς
  • Ο μεγάλος διχασμός ή Το καλοκαίρι της ελευθερίας
  • Ο Μικές παντρεύεται
  • Ο μπούφος
  • Ο ναύτης του Αιγαίου ή Όταν οι ναύτες βγήκαν στη στεριά
  • Ο παλιάτσος
  • Ο πεθερόπληκτος
  • Ο πιο καλός ο μαθητής
  • Ο Ρωμιός έχει φιλότιμο
  • Ο τάφος των εραστών
  • Ο τρελλός τα 'χει 400 ή Ο τρελός τα 'χει 400
  • Ο τσαχπίνης
  • Ο τυχεράκιας ή Θύμιος σουβλάκι και ΠΡΟΠΟ
  • Ο φιγουρατζής
  • Ο ψεύτης
  • Οι άνδρες δεν λυγίζουν ποτέ
  • Οι μνηστήρες της Πηνελόπης
  • Οικογένεια Χωραφά
  • Όλγα αγάπη μου
  • Όνειρο απατηλό
  • Ορκίζομαι είμαι αθώα
  • Παρένθεση (ταινία)|Παρένθεση
  • Πολύ αργά για δάκρυα
  • Ραντεβού με μια άγνωστη ή Ραντεβού με μια άγνωστη|Για μια νύχτα έρωτα
  • Στα σύνορα της προδοσίας
  • Στη ζωή μαζί σου πόνεσαν
  • Συννεφιασμένοι ορίζοντες
  • Τα ξένα χέρια είναι πικρά
  • Ταπεινός και καταφρονεμένος
  • Τίμιος δρόμος
  • Το κανόνι και τ` αηδόνι
  • Το κορίτσι του λούνα παρκ
  • Το μαύρο στάχυ
  • Το παρελθόν μιας γυναίκας ή Μια νύχτα στην κόλαση
  • Το ΠΡΟΠΟ και τα μπουζούκια
  • Το ράλλυ του θανάτου ή Το ράλλι του θανάτου
  • Υπόθεσις Ερμής ή Ένας έρωτας πεθαίνει απόψε ή Άκρως απόρρητο
  • Ψυχραιμία Ναπολέων
  • Ωραία Αιγιώτισσα

1969

  • 24 ώρες ζωντοχήρα
  • Αγάπησα έναν προδότη
  • Άγιος Νεκτάριος: Ο προστάτης των φτωχών
  • Αγωνία
  • Αγωνία για τον έρωτα
  • Αδούλωτη ράτσα
  • Αλτ και σ` έφαγα εδώ Προκόπης
  • Ας με κρίνουν οι ένορκοι
  • Αστέρια στο βούρκο της ακολασίας
  • Γαμπρός από τη Γαστούνη ή Γαμπρός με φούντες
  • Γενιά των ηρώων
  • Για ένα ταγάρι δολάρια
  • Για την τιμή και τον έρωτα
  • Γιατί με πρόδωσες
  • Γυμνοί στο δρόμο
  • Δάκρυα και διπλοπενιές
  • Δάφνις και Χλόη ή Οι μικροί ερασταί
  • Δραπέτες του Μπουλκες
  • Δυο πόδια σ΄ένα παπούτσι
  • Ένα ασύλληπτο κορόιδο
  • Ένας άντρας με συνείδηση
  • Ένας άφραγκος Ωνάσης
  • Ένας μάγκας στα σαλόνια
  • Επίσημη αγαπημένη
  • Z (ταινία)|Z
  • Η αρχόντισσα της κουζίνας
  • Η αρχόντισσα του λιμανιού
  • Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά ή Η δασκάλα με τα χρυσά μαλλιά
  • Η δίκη ενός αθώου
  • Η θυσία μιας γυναίκας
  • Η κόμησσα της φάμπρικας
  • Η κραυγή μιας αθώας
  • Η λεωφόρος της προδοσίας
  • Η μεγάλη ανάσταση
  • Η νεράιδα και το παλικάρι
  • Οδύσσεια ενός Ξεριζωμένου|Η οδύσσεια ενός ξεριζωμένου
  • Η οργή του αδικημένου
  • Η παριζιάνα
  • Η σφραγίδα του Θεού
  • Η ώρα της αλήθειας
  • Η ωραία του κουρέα
  • Ησαΐα μη χορεύεις
  • Θέλω πίσω το παιδί μου ή Η μεγάλη δίκη
  • Θου Βου φαλακρός πράκτωρ "Επιχείρηση γης Μαδιάμ"
  • Θυμήσου αγάπη μου
  • Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του
  • Καινούρια μέρα χάραξε
  • Κακός ψυχρός και ανάποδος
  • Κατηγορώ το κορμί μου ή Η ληστεία
  • Κοντά σου γνώρισα την αγάπη
  • Κουρέλι της ζωής
  • Κυνηγημένη προσφυγοπούλα
  • Ληστεία στην Αθήνα
  • Μαριώ η κατατρεγμένη βοσκοπούλα
  • Ξύπνα Βασίλη
  • Ξύπνα καημένε Περικλή
  • Ξύπνα κορόιδο
  • Ο άνθρωπος που γύρισε από τα πιάτα
  • Ο άνθρωπος της καρπαζιάς
  • Ο αντάρτης του βάλτου
  • Ο γόης
  • Ο θαυματοποιός
  • Ο Μενούσης
  • Ο μικρός δραπέτης
  • Ο μπλοφατζής
  • Ο Νταβέλης
  • Ο παραμυθάς
  • Ο πρόσφυγας
  • Ο Στρατής παραστράτησε
  • Ο τζαναμπέτης
  • Ο φακίρης Σταμάτης Κόκκορας
  • Ορέστης (ταινία)|Ορέστης
  • Όταν η πόλις πεθαίνει
  • Όχι (ταινία)|Όχι
  • Παιδί μου αγάπη μου
  • Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα
  • Ποιος Θανάσης
  • Προκόπης ο απρόκοπος
  • Στο δάσκαλό μας με αγάπη
  • Στον ίλιγγο της ζωής
  • Στον ίσκιο του Θεού
  • Τα κορόιδα η βαλίτσα μου κι εγώ
  • Τα παιδιά του λιμανιού
  • Τελευταίο αντίο
  • Το ανθρωπάκι
  • Το αφεντικό μου ήταν κορόιδο
  • Το θύμα
  • Το κορίτσι του 17
  • Το λεβεντόπαιδο
  • Το στραβόξυλο
  • Το φθινόπωρο μιας καρδιάς
  • Τρεις τρελλοί για δέσιμο
  • Τρικυμία μιας καρδιάς ή 11:43 αντίο ή Σιωπή
  • Φίλησέ με πριν φύγεις για πάντα
  • Φοβάται ο Γιάννης το θεριό
  • Φτωχογειτονιά αγάπη μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου